1.7.2018 voimaan astunut uusi liikennepalvelulaki mahdollistaa uusien, majoituspalveluita täydentävien asiakaspalveluiden tuottamisen hotelliasiakkaille. Radisson Blu Hotellit pääkaupunkiseudulla tarjoavat asiakkailleen oman kuljetuspalvelun, joka käynnistyy heinäkuun aikana. Tarkoitus on mahdollistaa asiakkaiden sujuvampi liikkuminen sekä ohjata asiakkaita luotettavalle palveluntarjoajalle.

Radisson Blu Hotellien asiakkaille pääkaupunkiseudulla oma kuljetuspalvelu

Palvelu toteutetaan yhteistyössä ketjun pitkäaikaisen kumppanin Helsinki Limon kanssa, joka tuottaa yksilölliset hotelliautot kuljettamaan ainoastaan Radisson Blu Hotellien asiakkaita. Palvelu on käytössä asiakkaille, jotka yöpyvät pääkaupunkiseudun viidessä Radisson Blu Hotellissa. Radisson Blu -logoilla varustetun auton voi varata ennakkoon hotellista varauksen yhteydessä tai hotellin vastaanotosta hotellissa majoittuessa.

”Radisson Blu Hotellit ovat sitoutuneet jatkuvasti kehittämään palveluita, joiden tehtävänä on taata entistä elämyksellisempi majoituskokemus. Kuljetuspalvelu laajentaa tarjoamaamme asiakaskokemusta ja mahdollistaa vieraillemme helpon ja sujuvan liikkumisen heidän tarpeidensa mukaan, sanoo SOK:n kansainvälisen hotelliliiketoiminnan liiketoimintajohtaja ja Radisson Blu Suomen maajohtaja Timo Vepsäläinen.

”Premium-luokan autoissa on muun muassa vesipullot asiakkaille sekä wlan-yhteys käytettävissä, jolloin automatkalla voi kätevästi tarkistaa esimerkiksi lennon aikana tulleet viestit tai soittaa videopuhelu kotiin”, kertoo Timo Vepsäläinen.

Palvelun hinnoittelu on kiinteä, ja sovitaan asiakkaan kanssa tilauksen yhteydessä.